
Η χρήση της τεχνολογίας από τις επιχειρήσεις διευρύνεται συνεχώς, καθιστώντας τις απαιτούμενες δεξιότητες για την αξιοποίηση της από τα στελέχη επιχειρήσεων όχι πλέον ένα σημαντικό πλεονέκτημα, αλλά μια αναγκαία προϋπόθεση. Την ανάγκη των σύγχρονων στελεχών να γνωρίζουν τις δυνατότητες που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία στις επιχειρήσεις έρχεται να καλύψει το μάθημα των Πληροφοριακών Συστημάτων Διοίκησης.
Το μάθημα αυτό ως βασική του επιδίωξη έχει την εισαγωγή των φοιτητών σε θέματα που άπτονται της τεχνολογίας της πληροφορικής, σε σχέση όμως με τις επιχειρησιακές διαδικασίες των διαφόρων λειτουργιών μιας σύγχρονης επιχείρησης. Ταυτόχρονα, για τους φοιτητές που επιθυμούν να εμβαθύνουν, στο μάθημα αυτό θα γίνει προσπάθεια να προσφερθεί η δυνατότητα για περαιτέρω ενασχόληση και απόκτηση πρακτικής εμπειρία
Εσείς για ποιό λόγο κυρίως, σκοπεύεται να παρακολουθείσετε το συγκεκριμένο μάθημα;
52 σχόλια:
Καλησπέρα από Λεωνίδιο. Ωραίο το blog σας το παρακολουθώ..
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια
Καλησπέρα και από εμένα, χαίρομαι να είμαι για φέτος ο πρώτος από το τμήμα που θα έχει την ευκαιρία να απαντήσει και προχωρώ στην απάντηση της ερώτησης.
Αρχικά, παραδέχομαι πως ή φύση του μαθήματος ως υποχρεωτικού είναι ο κύριος παράγοντας για να ξεκινήσω τη συμμετοχή σε αυτό. Θα ήταν υπεκφυγή να ισχυριστεί κάποιος φοιτητής του τμήματος ότι η παρουσία των ΠΣΔ στον κύριο κορμό διδασκαλίας δεν αποτελεί βασικό λόγο παρακολούθησης. Βέβαια ειναι προσωπική άποψη και θα χαρώ να ακούσω αντίλογο. Το ζήτημα είναι γιατί τελικά θα επιλέξουμε να το παρακολουθήσουμε με συνέπεια, αντί να πίνουμε συνέχεια καφέδες και, γενικά, να διασκεδάζουμε το χρόνο μας.
Ύστερα από καθοδήγηση γηραιότερων, μεντόρων και, κατά βάση, επαγγελματιών ποικίλων τομέων, πρόσκειμαι στην άποψη ότι η οργάνωση, σε ευρύ πλαίσιο, εξοικονομεί χρόνο, μειώνει τα λάθη, αποκαλύπτει ευκαιρίες, αποπνέει επαγγελματισμό και είναι αρωγός στην ικανοποίηση των στόχων της επιχειρηματικής και ατομίκης μονάδας σύμφωνα με κλασσικές και μη κλασσικές οικονομικές θεωρίες. Ως οργάνωση αναφέρω και την αποθήκευση πληροφοριών σε βάσεις δεδομένων, όπου με κατάλληλο feedback και εργαλεία δύναται να παρουσιαστεί η ποσοτικοποιημένη πραγματικότητα, η διαχρονική εξέλιξη των δεικτών των περιβαλλόντων PEST και, συνεπώς για τους marketers, να ληφθεί στρατηγική και τακτική απόφαση βάσει επιστημονικών κριτηρίων και όχι μόνο προσωπικών "διαισθήσεων", όπως γινόταν στα ανώριμα χρόνια του κλάδου. Από την αίσθηση του πρώτου μαθήματος εικάζω πως τα πληροφοριακά συστήματα χρησιμοποιούνται κατά κόρων στις σύγχρονες επιχειρήσεις και η πρακτική εξοικείωση με αυτά αποτελεί προσωπικό/ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ακόμη, για να μη μακρυγορήσω άλλο, να αναφέρω ότι η δομημένη πληροφόρηση είναι καταλυτικός παράγοντας για τη μεγιστοποίση της απόδοσης κάθε προσπάθειας στην καθημερινότητα, όπως π.χ. η αναζήτηση on-line πληροφοριών για αγορές.
Συνοψίζοντας, να αναφέρω ότι σκοπός μου από την παρακολούθηση του μαθήματος, δεν είναι μόνο να πάρω έναν βαθμό αυξητικό στο μέσο όρο της βαθμολογίας μου, αλλά και να μάθω πρακτικές εφαρμογές χρήσιμες στην καθημερινότητα, την παρούσα και μελλοντική επαγγελματική ενασχόληση.
Αντύπας Νικόλαος, 5060005
Γεια σας κι από εμένα! Χαίρομαι να είμαι η δεύτερη φέτος από το τμήμα που θα αναρτήσω το σχόλιο μου μέτα το συνάδελφο και φίλο Νίκο.
Όσο αφορά στο ερώτημα που τέθηκε...Συμφωνώ κι εγώ ότι η αφορμή παρακολούθησης του μαθήματος αυτού είναι η ύπαρξη του στα υποχρεωτικά μαθήματα του τμήματος. Ωστόσο, δεν μπορώ να παραδεχτώ ότι έχω παρακολουθήσει μέχρι τώρα ανελιπώς όλα τα μαθήματα κορμού αν αυτά δε μου έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον. Αυτό που μου άρεσε, στη λίγη επαφή της πρώτης μέρας, στο συγκεκριμένο μάθημα ειναι ότι συνδιάζει την τεχνολογία με το Μάρκετινγκ.
Επίσης, βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα την ύπαρξη ενός blog για το σχολιασμό και τη συμμετοχή των φοιτητών στο μάθημα μέσα απο το διαδίκτυο.
Περιμένω όμως και τα επόμενα μαθήματα για να έχω μία ολοκληρωμένη άποψη περί πληροφοριακών συστημάτων διοίκησης...
Χαίρεται και από εμένα... Όπως αναφέρθηκε τόσο από εσάς στο μάθημα όπως και από τους συμφοιτητές μου παραπάνω, η ίδια η φύση του μαθήματος ως υποχρεωτικού "δεσμεύει" την παρακολούθηση μας. Ξεκινάμε με την προοπτική της παρακολούθησης και της συμμετοχής στις συζητήσεις των θεμάτων του blog. Αυτό βέβαια που θα ήθελα να προσθέσω είναι ότι ο ίδιος ο τρόπος διεξαγωγής του μαθήματος θα δείξει αν θα συνεχίσω προσωπικά την παρακολούθηση των παραδόσεων. Η αλήθεια είναι όμως ότι η παρουσίαση της πρώτης διάλεξης για τη δομή του μαθήματος ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα! Καλή ακαδημαϊκή χρονιά. < 5060127 >
Kαλησπέρα! Νομίζω πως οι λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να παποκολουθήσει κάποιος το μάθημα των Πληροφοριακών Συστημάτων Διοίκησης έχουν αναλυθεί αρκέτα καλά από τους συναδέλφους μου!
Για μένα όμως ο πιο σπουδαίος λόγος που με ωθεί να συνεχίσω να παροκολούθω το μάθημα με το ίδιο ενδιαφέρον όπως στην πρώτη διάλεξη είναι το άμεσο blog που συμπληρώνει το μάθημα.
Πιστεύω πως τα bLogs αδικούνται στην Ελλάδα παρόλο που εκ πείρας πιστεύω πως στην εποχή μας είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς
τρόπους επικοινωνιάς!
Ελπίζω να δουλέψει θετικά και να βρεί τη μέγιστη δυνατή ανταπόκριση προς όφελος του μαθήματος και των ίδιων των φοιτητών!
Καλή αρχή!
Γκαρτζονίκα Κωνσταντίνα (5060024)
καλησπέρα!το συγκεκριμένο μάθημα για εμένα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον εξής λόγο: η νέα τεχνολογία δεν είναι ένας τομέας που έχω ιδιαίτερες γνώσεις και για να πω την αλήθεια, καλώς ή κακώς, δεν μου έχει κινήσει και ποτέ το ενδιαφέρον. Αυτά τα δυο χρόνια όμως που είμαι στη σχολή μου έγινε κατανοητό ότι αυτές οι γνώσεις είναι απαραίτητες για το επαγγελματικό μου μέλλον. Θα παρακολουθώ το μάθημα με την προσδοκία να αποκτήσω κάποιο ενδιαφέρον για τη νεα τεχνολογία και να αποκτήσω βασικές έστω γνώσεις πάνω σε αυτήν.
5060031
Καλησπέρα! Οφείλω να ομολογήσω ότι βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρουσα την ιδέα της συμμετοχής στο blog του μαθήματος. Ο "ηλεκτρονικός αναλφαβητισμός" είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που διατρέχουμε όλοι τον 21ο αιώνα. Η εισαγωγή στο μάθημα της Παρασκευής ήταν ενδιαφέρουσα και περιμένω τη συνέχεια για να κατανοήσω καλύτερα το περιεχόμενο του μαθήματος. Σίγουρα, όπως προανέφεραν οι συμφοιτητές και συμφοιτήτριες, επιδίωξη όλων είναι να περάσουμε το μάθημα. Όμως πάντα θα οραματίζομαι μία άλλη μορφή αξιολόγησης πιο ουσιαστική, πολύπλευρη και τελικώς περισσότερο αδιάφορη για όλους από άποψη βαθμολογίας. Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες όπως το blog, οι εργασίες (υποχρεωτικές και προαιρετικές) βρίσκονται προς αυτή την κατεύθυνση και χαίρομαι πολύ γι' αυτό. Στοίχημα για τους φοιτητές των ελληνικών πανεπιστημίων είναι να νιώσουν οικεία τη σχολή και το πανεπιστήμιο τους. Να νιώσουν ότι μπορούν να συνεργαστούν - σε μία ακαδημαϊκή βάση - πέρα από βαθμούς και αποτελέσματα. Δεν λέω ότι το αποτέλεσμα είναι αδιάφορο αφού αποτελεί την επιβράβευση και το επιστέγασμα των προσπαθειών αλλά η ουσία, κατά την άποψή μου, βρίσκεται αλλού. Θέλουμε ένα πανεπιστήμιο που δεν ζητά την αναπαραγωγή ιδεών και θέσεων αλλά δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να διαμορφώνουν τη δική τους άποψη με βάση βέβαια τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει. Θέλουμε ένα πανεπιστήμιο που θα είναι σε θέση να δημιουργήσει τους αυριανούς επιστήμονες οι οποίοι θα μπορέσουν να προωθήσουν κάθε είδους εξέλιξη και καινοτομία.
Περιμένουμε τις επόμενες παραδόσεις που θα μας δώσουν τη δυνατότητα να ανταλλάξουμε απόψεις για πιο συγκεκριμένα θέματα...
Δράκου Ρένα, 5010197
Γειάς και από εμένα!Εγώ δεν πιστεύω πως ένας από τους βασίκους λόγους παρακολούθησης του μαθήματος είναι επειδή είναι "υποχρεωτικό"...Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν απουσίες άνετα κάποιος μπορεί να αποφασίσει να μην παρακολουθεί και απλά να προσπαθήσει να περάσει διαβάζοντας 1 μήνα πριν την εξεταστική!Νομίζω, σημαντικό είναι το γεγονός το ότι το αντικείμενο του μαθήματος φαίνεται οτι συνδεέται σημαντικά με αυτό που σπουδάζουμε...Δεν ξέρω αν κάποιοι συμφωνούν αλλά κάποια παλαιότερα μαθήματα κυρίως στα αρχικά εξάμηνα ηταν, για εμένα τουλάχιστον, εκτός τόπου και χρόνου...Η αρχική εντύπωση ήταν θετική και ενθαρρυντική!Άρα...Όλα τείνουν στην συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος!
Ντάλλας Λεωνίδας 5060088
Ελπίζω να μην κάνω κατάχρηση του δικαιώματος συμμετοχής στο blog, εφόσον αναρτώ δεύτερο σχόλιο.
Αρχικά, να αναφέρω ότι είμαι υπέρ της ανελλιπούς παρακολούθησης των μαθημάτων, εκτός και εάν δεν είναι δυνατή η παρακολούθηση λόγω ανύπαρκτης σύνδεσης καθηγητή φοιτητή.
Αυτό που θέλω να διευκρυνίσω, δίχως να απαντώ στοχευμένα σε κάποιον, είναι το προφανές:
Σε ένα μάθημα όπου το 20% της βαθμολογίας εξαρτάται από την υποχρεωτική εργασία, η οποία με τη σειρά της απαιτεί παρουσία στο μάθημα, είναι λογικό, αναμενόμενο και πραγματικό γεγονός να υπάρχει η μερίδα των ανθρώπων που προάγει το συγκεκριμένο 20% ως τη βασική αιτία παρακολούθησης.
Αναφέρομαι περισσότερο στην "ψυχολογία" του αυτομαστιγώματος, κατά την οποία π χ. ένας φοιτητής θα γκρινιάζει για την αναγκαία παρακολούθηση λόγω της υποχρεωτικής εργασίας, ακόμα και εάν θα παρακολουθούσε το μάθημα έτσι και αλλιώς.
Έκανα μια απλή σημείωση γιατί το βρήκα διασκεδαστικό να το παρατηρεί κανείς ανάμεσα και στους συνεπέστερους.
Αντύπας Νικόλαος, 5060005
Καλησπέρα!
Σίγουρα όλα τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών είναι χρήσιμα και απαραίτητα για το μάρκετινγκ, διαφορετικά δε θα είχαν λογο ύπαρξης! για τα καθαρά μαθήματα μκτ αυτό γίνεται πιο ξεκάθαρο από τους σπουδαστές.και η λογιστική, όμως, λέμε οτι είναι τόσο σημαντική γιατί χωρίς τις πληροφορίες που δίνει δεν μπορούν να παρθούν ορθές αποφάσεις και η στατιστική για τους δικούς της λόγους και ουτω καθεξής για όλα τα υπόλοιπα μαθήματα!
Οπότε μου φαίνεται ανούσιο και περιττό να εγκωμιάσω τα πληροφοριακά συστήματα διοίκησης για τα πλούσια εφόδια που προσφέρουν στους φοιτητές-ninja του τμήματος! Προσωπικά το συγκεκριμένο μάθημα μου φαίνεται αρκετά βαρετό- από τον τίτλο του και μόνο-. αλλά πέρα άπο το γούστο του καθενός έχω συνηδητοποιήσει οτι ενδιαφέροντα μαθήματα είναι αυτά για τα οποία ενδιαφέρονται οι ίδιοι οι καθηγητές και με τη σειρά τους το περνάνε στο μαθητή.αυτοί οι καθηγητές όχι απλά θα προσπαθήσουν να δώσουν ζωή στο μάθημα, αλλά και να φέρουν το φοιτητή δίπλα τους-δε θα δώσουν απλά ένα email-φάντασμα.
έτσι λοιπον όταν σας είδα,παλαιότερα, τυχαία στο επεμ μαζί με 5-6 φοιτητές να σχολιάζετε κατι εργασίες τους(νομίζω στο μάθημα μοντέλα μκτ ή κάτι τέτοιο) απευθυνόμενος στον καθένα ξεχωριστά και μιλώντας τους με τα μικρά ονόματα κατάλαβα οτι ανήκετε στην 'καλή' κατηγορία. η εντύπωση αυτη ενισχύθηκε με την πρώτη παρακολούθηση, το blog κλπ.
οπότε πιστεύω οτι αξιολογώντας περισσότερο το ανθρώπινο κριτήριο θα παρακολουθήσω το συγκεκριμένο μάθημα όπως κάνω άλλωστε και με τα υπόλοιπα.
Παρόλ' αυτά μου φαίνεται πολύ κρίμα κ αδικό η συμμετοχή στο blog να συνδέεται με το βαθμό και την παρουσία στο μάθημα.Όπως πολύ σωστά είπατε κι εσείς ο ίδιος, στο σχολείο κυνηγούσαμε το βαθμό, στο πανεπιστήμιο πρέπει να κυνηγήσουμε τη γνώση, η απόκτηση της οποίας είναι καθαρά εσωτερική υπόθεση.
Παρακινούμενη από ένα συνάδελφο που έθεσε το ζήτημα για τη σύνδεση της συμμετοχής στο blog με το βαθμό, αφού σας δώσω συγχαρητήρια για το μεράκι που δείξατε στην πρώτη διάλεξη, για τις καλοδουλεμένες διαφάνειες και για το στήσιμο του blog, με όλο το σεβασμό, θα σας θέσω ένα ερώτημα:
Αναρωτηθήκατε ότι ίσως τα όρια μεταξύ της ουσιώδους επικοινωνίας μεταξύ καθηγητή-φοιτητών και της ελεύθερης, επώνυμης έφρασης των υπερφίαλων φιλοδοξιών κάποιων φοιτητών ίσως είναι στενά;
καλησπέρα κ από εμένα.Αρχικά,όπως ανέφεραν κ οι περισσότεροι συνάδελφοι μου,ο υποχρεωτικός χαρακτήρας του μαθήματος είναι ένας από τους βασικούς λόγους παρακολούθησης.Πέρα από αυτό όμως,θεωρώ εξίσου σημαντικό το γεγονός πως το συγκεκριμένο μάθημα μας προσφέρει γνώσεις σε νέες τεχνολογίες,οι οποίες θα μας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες στην μετέπειτα πορία μας.Τέλος,η πρωτότυπη ιδέα του blοg καθώς κ η πρώτη επαφή με το μάθημα που ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα,σίγουρα θα συμβάλλουν στην συχνή παρακολούθηση του μαθήματος.Για να διατηρηθεί κατί τέτοιο βέβαια,το μάθημα θα πρέπει να κεντρίζει το ενδιαφέρον των φοιτητών σε όλη τη διάρκεια του εξαμήνου.Καλή αρχή.<5060060>
Καλησπέρα σας!Καταρχάς δεν θεωρώ ότι είναι τόσο εύκολο να κρίνουμε από τώρα το μάθημα καθώς το εξάμηνο μόλις ξεκίνησε.Παρόλα αυτά,η πρώτη εντύπωση που μου δόθηκε ήταν ιδιαίτερα θετική καθώς η γνώση της χρήσης των MIS μπορεί να αποτελέσει ενα σημαντικό εφόδιο για την μετέπειτα σταδιοδρομία μας και συνεπώς η παρακολούθηση του μαθήματος συντελεί στην απόκτηση αυτού του συγκριτικού πλεονεκτήματος!
Με εξέπληξε επίσης ευχάριστα ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζετε το μάθημα.Θα ήθελα όμως, να συμφωνήσω με την προλαλήσασα συμφοιτήτριά μου και να σας ρωτήσω αν θεωρείτε σωστό να χρησιμοποιείται αυτό το blog που στόχο του έχει την καλύτερη καταννόηση του μαθήματος για την προσωπική πομπώδη επίδειξη ορισμένων φοιτητών που όχι μόνο δεν έχουν στόχο να συμμέτεχουν στη συζητήση που εξ ορισμού προάγει ενα blog αλλά θέλουν να παρουσιάσουν έναν αεναή παντογνωστικό μονόλογο!
Ευχαριστώ πολύ!
<5060013>
"Αναρωτηθήκατε ότι ίσως τα όρια μεταξύ της ουσιώδους επικοινωνίας μεταξύ καθηγητή-φοιτητών και της ελεύθερης, επώνυμης έφρασης των υπερφίαλων φιλοδοξιών κάποιων φοιτητών ίσως είναι στενά;"
Καλησπέρα και από εμένα. Οι προηγούμενοι ομιλητές με έχουν καλύψει πλήρως στην ερώτηση του blog και θα ήθελα να απαντήσω σε ένα συνάδελφο που μου έκανε τραγικά αστεία εντύπωση. Η συμμετοχή μου θα καταγραφεί με μελλοντικό σχόλιο, δεν ξεχνάω να γράψω το όνομά μου...
Αγαπητέ φίλε ανώνυμε, σου απαντώ ανώνυμα εφόσον δεν έχεις το θάρρος της αποψής σου.
1)Αν δεν είσαι υπερφίαλος < υπερFίαλος < υπερφυής μπορεί να είσαι είτε μια μετριότητα είτε απλά ταπεινός. Πιστεύεις ότι στον κόσμο του σκληρού business μπορείς να είσαι ταπεινός, πόσο μάλλον μέτριος? "Μαζεμένος" πρέπει να είσαι, αλλά παράλληλα και κάπως επηρμένος, αλλιώς θα σε πατήσουν οι άλλοι επηρμένοι. Το μικρό μου πόνυ και η ευγενής άμιλλα μας τέλειωσε στο γυμνάσιο, τώρα είναι σκέτη άμιλλα. Βέβαια, μπορεί να μη σε ενδιαφέρει ο κόσμος του business και καλά κάνεις. Αλλά είναι χαριτωμένο να βλέπεις ανορεξικούς να κατηγορούν τους βουλιμικούς.
2)Η φιλοδοξία είναι οτιδήποτε μπορεί να σε κρατήσει στις επάλξεις για ανταγωνισμό και εξέλιξη. Αν δεν είσαι φιλόδοξος καθώς σπουδάζεις και ιδιαίτερα την περίοδο που είναι αναμενόμενο να είσαι και κατά τι ονειροπόλος, τότε μάλλον σπουδάζεις από απλή επιθυμία γνώσης. Με λυπεί που το λέω, αλλα δεν έχεις κάτι πιο αναγκαίο να κάνεις? Έχεις λύση το βιοποριστικό πρόβλημα και έχεις συμφιλιωθεί με τη φύση του ανθρώπου, ώστε να μην έχεις φιλοδοξίες και όνειρα, ακόμα και αλαζονεία ως ένα βαθμό?
Με συγχωρείτε που ξεφεύγω από τα πλαίσια της συζήτησης, αλλά θα με ενδιέφερε να απαντήσει ο/η συνάδελφος για το τι πιστεύει επαυτού, αν και όντας υπερφίαλος και φιλόδοξος δε θα έπρεπε να με νοιάζει.
5060και πολυ φιλοδοξία αδερφέ μου...
Και για να ξέρουμε μελλοντικά ποιος κράζει ανώνυμα, υπογράφω ως
Κρακράς
Γειά σας και απο εμένα. Πιστεύω ότι αυτά που γράφονται σαν σχόλια από τους συμφοιτητές μου με καλύπτουν σε γενικές γραμμές. Εξαιτίας του μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος και του καταιγισμού των πληροφοριών που βιώνουμε καθημερινά, είναι προφανές ότι θα πρέπει να μάθουμε να χρησιμοποιούμε σωστά την τεχνολογία, μιας και αυτή θα αποτελέσει σημαντικό εργαλείο στη δουλειά μας.
Προσωπικά δεν ήμουν πολύ φίλος της τεχνολογίας, πριν εισαχθώ στη σχολή. Όμως μέσα από το πρόγραμμα σπουδών μου δόθηκε η ευκαιρία να μάθω κάποια πράγματα που μελλοντικά θα με βοηθήσουν στην εργασία μου. Το ίδιο πιστεύω ότι θα γίνει και με τα πληροφοριακά συστήματα διοίκησης. Επιπλέον, θεωρώ ότι η συζήτηση μέσα από το blog προάγει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και μάλιστα με τη βοήθεια νέων τεχνολογιών. Ελπίζω να επισκεφτούν το blog πολλοί συμφοιτητές και να ανταλάσσουμε απόψεις σε θέματα τεχνολογιών.
Πέρα από τη βαθμολογία, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για όλους....
<5060032>
Παρακολουθώντας τα σχόλια των σθμφοιτητών μου, αναρωτιέμαι γιατί πρέπει μια τόσο ωραία ιδέα,όσο αυτή της ύπαρξης ενός blog βοηθητικού του μαθήματος, να συμπεριλαμβάνει καβγάδες ήδη από τα πρώτα σχόλια...Η απάντηση ίσως βρίσκεται στα λόγια προηγούμενων σχολιαστών, οτι δηλαδή η συμμετοχή μας στο Blog βελτιώνει το βαθμό μας. Κατά τη γνώμη μου , η ύπαρξη του Blog θα πρεπε να είναι βοηθητική ή τουλάχιστον να μη γνωρίζαμε ότι η συμμετοχή μας σε αυτό θα επιβραβεύεται. Έτσι, θα συμμετείχαν μόνο όσοι θα ενδιαφέρονταν πραγματικά και δε θα υπήρχαν καυγάδες περί βαθμοθυρίας. (Με το να απαντάμε με τους αριθμούς μητρώου μας, νιώθω σα να 'μαστε φυλακισμένοι!)
Απαντώ για να ξεκαθαρίσω ότι ο συνάδελφος 5060005 (πραγματικά σαν φυλακισμένος ακούγεται!)δεν αντιλήφθηκε ότι με το σχόλιό μου δεν αναζητούσα τους λόγους για τους για τους οποίους πρέπει να είναι κανείς φιλόδοξος τη σήμερον ημέρα, έστω και με υπερβολικό τρόπο, αλλά απλώς έθεσα ένα ερώτημα περί ουσιαστικής επιοινωνίας στο συγκεκριμένο blog. Ελπίζω με αυτή τη διευκρίνηση ο υπέρμαχος της φιλοδοξίας συνάδελφος να κατανοήσει ότι ο βασικός άξονας του σχόλιού μου δεν ήταν οι φιλοδοξίες του -υπερφίαλες, όπως προανέφερα, κατα την ταπεινή μου άποψη-, αλλά τα προβλήματα που παρουσιάζονται με το blog ως νέο τρόπο επικοινωνίας και αξιολόγησης των φοιτητών.
Παρόλαυτα ισχυρότατα τα επιχειρήματα και έρχονται να επιβεβαιώσουν το χαρακτηρισμό φοιτητές-ninja που αναφέρθηκε σε κάποιο σχόλιο.
Η Ανώνυμη Μετριότητα
Τι να πω... Νομίζω ότι για μένα ήταν αρκετά ξεκάθαρος ο λόγος ύπαρξης του blog... Προφανώς δεν μπορεί να γίνει βήμα για τον κάθε φιλόδοξο και επιδειξιομανή "κρακρα" που ενδιαφέρεται μόνο για μια πρώιμη επίδειξη του ανταγωνισμού που πιστεύει ότι πρόκειται να συναντήσουμε στο χώρο του business- ο οποίος ονειρεύεται ότι είναι το βασίλειό του-. Θα ήθελα να ελπίζω ότι αυτό είναι το τελευταίο σχόλιο για το εν λόγω θέμα, μιας και το blog ετοιμάζεται να γίνει πεδίο μάχης. Η συνέχεια στην αίθουσα...
Φίλτατη Ανώνυμη Μετριότητα
είμαι ο 5060005 και λέγομαι Αντύπας Νικόλαος. Αν σου ακούγομαι σα φυλακισμένος και μπορείς να με κατηγορήσεις για υπεφιαλισμό και αλαζονεία, τουλάχιστον κάνε το επώνυμα. Το ότι είσαι μέτριος, δεν το λέει κανείς, παρά μόνο εσύ. Τώρα, το τι λέει ο κάθε Κρακρας και τι θέλει να δείξει, δεν είναι δικό μου θέμα και θα το σχολιάσω σε ένα χώρο που δε λογοκρίνεται. Λυπάμαι για το αν υπέθεσες ότι θα απαντούσα έτσι και λυπάμαι περισσότερο σε περίπτωση που ξέρεις και ποιος είμαι. Δεν ξέρεις, δυστυχώς, τι σου γίνεται.
Απολογούμαι που ξεφεύγω από το μάθημα, αλλά νομίζω πως όταν παραθέτω την επωνυμία μου, είμαι διασφαλισμένος και όποιος θέλει να με κράξει. ας το κάνει με το θάρρος του λόγου του. Ας υπάρχει ένα επίπεδο, τοσο για τις μετριότητες, Ανώνυμη μετριότητα, όσο και για τους επιδειξιομανείς υπερφίαλους φιλόδοξους, Κρακρά.
Ακόμη, παρακαλώ τον συντονιστή να λογοκρίνει τις μετριότητες που κατηγορούν χωρίς λόγο συναδέλφους.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΡΑΚΡΑ, ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΤΥΠΑΣ, ΟΚ?
Αντύπας Νικόλαος, 5060005
Καλησπέρα και από εμένα, κρίμα που η συζήτηση στο blog ξεκίνησε με αυτόν τον τρόπο, φυσικά και είναι θεμιτός ο διάλογος και η παράθεση διαφορετικών απόψεων, φυσικά και είναι θεμιτή η ίδια η διαφωνία, όμως πιστεύω ότι δεν υπάρχει λόγος για συγκρούσεις και προσωπικές επιθέσεις.
Πέρα από αυτό, θα ήθελα να παραθέσω την προσωπική μου άποψη για τη χρησιμότητα παρακολούθησης του μαθήματος. Πέρα από όσα ήδη ειπώθηκαν, πιστεύω ότι είναι σημαντικές οι παραδόσεις του μαθήματος και για έναν ακόμα λόγο: όπως, ελπίζω, γνωρίζουν οι περισσότεροι, τα μαθήματα του τμήματος μας με θέμα τη χρήση Η/Υ (π.χ. εργαλεία ηλεκτρ. επικοινώνίας και το παρόν μάθημα)δίνουν και πιστοποίηση γνώσης της χρήσης Η/Υ, οπότε θεωρώ πολύ σημαντικό ο καθένας από εμάς να μπορεί στο μέλλον να "υπερασπιστεί" τον τίτλο αυτόν, και φυσικά υπάρχει καλύτερος τρόπος να το κάνει από το να παρακολουθήσει όσο το δυνατόν περισσότερες διαλέξεις και να αποκομίσει όσα μπορεί από αυτές;
Κ. Βιτωράτος <5060015>
Καλησπέρα και από εμένα!Χαίρομαι που μου δίνεται η δυνατότητα να μιλάω για ένα από τα μαθήματα μου στο συγκεκριμένο blog και μάλιστα παρακινούμενη από τον καθηγητή μας. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που με προέτρεψε να παρακολουθήσω το συγκεκριμένο μάθημα. Ένας άλλος λόγος, είναι το γεγονός ότι μου εξάπτει την περιέργεια να δω πώς μπορούν να συνδυαστούν τα διάφορα πληροφοριακά συστήματα που μας παρέχονται σήμερα με τα διάφορα διοικητικά θέματα των επιχειρήσεων.
Αναμένω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον να παρακολουθήσω τα επόμενα μαθήματα προκειμένου να σχηματίσω μια τελική άποψη για το συγκεκριμένο μάθημα.
5060053
Το σχόλιό μου ήταν απάντηση στον Κρακρα, όχι στο 5060005. Συγνώμη, έστω και καθυστερημένα, λάθος δικό μου.
Απλά θα ήθελα να επισημάνω πως το συγκεκριμένο blog υποτίθεται πως δημιουργήθηκε για να έχουν την δυνατότητα όλοι όσοι παρακολουθούν το μάθημα να εκφράσουν τις απόψεις τους γύρω από διάφορα θέματα σχετικά με αυτό.Δεν πιστεύω πως είναι ο καταλληλός χώρος για κάποιους να μας δίνουν συνβουλές για το τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε στην αγορά εργασίας,καθώς δεν θεωρώ ότι κάνεις πιστεύει ότι τα πράγματα θα είναι ρόδινα,κ αντιστοιχά για αλλούς να χρησιμοποιούν το blog για προσωπική επίθεση εναντίον συναδέλφων ακόμα κ αν οι απόψεις τους θεωρούνται υπεροπτικές κ λάθος από την πλειοψηφία.Ευχαριστώ.
Γεια χαρά σε όλους! Απαντώντας στο ερώτημα του καθηγητή, παρακολουθώ το μάθημα επειδή με ενδιαφέρουν θέματα σχετικά με Η/Υ και θα πρέπει να με ενδιαφέρουν δηλαδή αφού σήμερα δε γίνεται τίποτα σχεδόν χωρίς την τεχνολογία. Ωστόσο, δεν αρνούμαι ότι υποκινούμαι και λίγο από την υποχρεωτική εργασία...:-)
Όσον αφορά το θέμα που θίχτηκε από τους συναδέλφους, νομίζω ότι δεν έχει νόημα να υπάρχει τόσο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ μας. Όταν βγούμε στην αγορά εργασίας το θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό αλλά τώρα πραγματικά δεν υπάρχει τέτοιος λόγος αν το καλοσκεφτείτε. Δεν έχουμε να κερδίσουμε τίποτα παρπάνω παρά έναν ή δυο βαθμούς. Το τι αξίζει ο καθένας θα το δείξει μετά την αποφοίτησή του, οπότε είναι δώρον άδωρον να ασχολούμαστε με τέτοιες καταστάσεις από τώρα.
Πραγματικά με λυπεί που έγινε "ποδαρικό" με κόντρες όπως είπε και η συνάδελφος. Ελπίζω σε καλύτερη συνέχεια.
Λαύκα Νίνα
Ειλικρινά βρίσκω θλιβερό ότι το blog μετατράπηκε άμεσα σε πεδίο μάχης,πομπώδους λόγου,υποδείξεων κ"κραξίματος"μεταξύ 20χρονων "συναδέλφων".Είναι πράγματι ένας πολύ καλός και πρωτότυπος τρόπος επικοινωνίας κ ελπίζω να επανέλθει σύντομα στο ρόλο για τον οποίο δημιουργήθηκε.
Προσωπικά επιτρέψτε μου να παραμένω-ανόητα ίσως για κάποιους-ρομαντική κ να αρνούμαι να μεταφέρω τους νόμους της αδηφάγου αγοράς στα φοιτητικά μου χρόνια.Θεωρήστε το παιδικό ή κ αστείο αλλα εμένα όλα αυτα μου προκαλούν αποστροφή.Μπορεί μ'αυτές τις απόψεις να με "φανε λάχανο" στην αγορά, μπορεί να μη γίνω general manager, μπορεί να μην πάρω ποτέ έδρα αλλά θα τα έχω καλά με τον εαυτό μου.
Όλοι κρίνουμε κ κρινόμαστε κ όλοι εκτιθέμεθα τόσο από τα λόγια όσο κ από τα έργα μας..Η ερώτηση στην οπόία καλούμαστε να απαντήσουμε είναι σαφης, παροτι στις απαντήσεις μας έχουμε εκτραπεί κατά πολύ.Λυπάμαι που κ εγώ έπεσα στην ίδια παγίδα συμβάλλοντας στο λάθος προσανατολισμό της συζήτησης.
Πάντως σκοπεύω να παρακολουθώ το μάθημα γιατί θεωρώ πως το μέλλον ανήκει στην τεχνολογία κ θα ήθελα να δώσω το μάθημα έχοντας αφομοιώσει και κατανοήσει έστω τις βασικές αρχές του.Επιπλέον εκ πρώτης επαφης,μου άρεσε η αντιμετώπιση σας προς το προσωπό μας καθώς ήταν πιο άμεση κ πιο ουσιαστική απ'ότι έχουμε συνηθίσει.Αν κάποια μέρα ωστόσο δεν έχω όρεξη να παρακολουθήσω,θα πάω για καφέ..κ δεν βρίσκω τίποτα μεμπτό σε αυτό.
Εύχομαι καλή αρχή κ καλύτερη συνέχεια!
5060085
Καλημέρα σε όλους!Λυπάμαι κ εγώ με τη σειρά μου για τον τρόπο με τον οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί το blog κ ευελπιστώ ότι τα πράγματα θα αλλάξουν στην πορεία. Σαφώς είναι θεμιτό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις οι οποίες είναι σεβαστές, δεν αξίζει ωστόσο να δημιουργούνται διενέξεις μεταξύ μας.
Απαντώντας, στην ερώτηση που αρχικά τέθηκε θα παρακολουθήσω το μάθημα όχι επειδή είναι υποχρεωτικό αλλά επειδή με ενδιαφέρει το αντικείμενο με το οποίο ασχολείται. Η τεχνολογία έχει εισβάλλει σε μεγάλο βαθμό στις ζωές όλων μας κ εντάσσομαι στην κατηγορία εκείνων των ατόμων που είναι θετικά προδιατεθειμένοι απέναντί της. Άλλωστε το αντικείμενο της δουλειάς μου αυτήν την περίοδο ενέχει κ θέματα πληροφορικής. Κατά συνέπεια η εφαρμογή των συστημάτων της πληροφορικής στο χώρο του μάρκετινγκ μου δίνει ένα επιπλέον κίνητρο για την παρακολούθηση του μαθήματος.Άλλωστε το μάρκετινγκ αποτελεί αντικείμενο των σπουδών μου.
Επιπλέον, ένα βιβλίο δεν έχει τη μεταδοτικότητα ενός καθηγητή. Η εμπειρία του αλλά και ο τρόπος διεξαγωγής του μαθήματος (παρεύρεση ατόμων από το συγκεκριμένο χώρο κ οι εργασίες)θα συμβάλλουν προς την καλύτερη κατανόηση του μαθήματος κ την πρακτική εφαρμογή του. Εν τέλει και σε έναν καλό βαθμό εφόσον έχουν εμπεδοθεί και αφομοιωθεί σωστά τα όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.
Αρκεί λοιπόν να υπάρχει θέληση και φυσικά ενδιαφέρον :). Καλή ακαδημαϊκή χρονιά.
Ξένια Τζέκα 5060118
Πραγματικά, λυπάμαι που η συζήτηση στο blog πήρε τέτοια τροπή..Εγώ θα συμφωνήσω με το Νίκο στο ότι ο χώρος των επιχειρήσεων είναι πολύ σκληρός, αλλά θεωρώ ότι αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να γίνουμε κακοί και να πατήσουμε εμείς πρίν μας πατήσουν.. Μπορούμε απλά να γίνουμε καλύτεροι και να προσπαθήσουμε να αποκτήσουμε εφόδια που θα μας δώσουν το πολυπόθητο συγκριτικό πλεονέκτημα.
Αυτός είναι και ο σκοπός του μαθήματος των Πληροφοριακών Συστημάτων Διοίκησης, όπως και όλων των μαθημάτων που έχουμε στο πρόγραμμα σπουδών.
Επιπροσθέτως, πιστεύω ότι το γεγονός ότι βαθμολογούμαστε από τη συμμετοχή μας στο blog, υποδαυλίζει τη βαθμοθηρία.Συγκεκριμένα, του τύπου ποιος θα γράψει τα περισσότερα και τα καλύτερα, ενώ ο αρχικός σκοπός πρέπει να είναι ο υγιής διάλογος και φυσικά να μάθουμε μερικά πράγματα ο ένας από τον άλλο.
Γι'αυτό, από εδώ και πέρα ας είμαστε πιο χαλαροί και ήρεμοι να συζητάμε χωρίς κόντρες και φιλονικίες..Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος ύπαρξης του blog.
<5060032>
Γεια σας και από εμένα!Νομίζω ότι θα πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ με αυτά που διάβασα στο blog.Δεν είχα την παραμικρή υπόνοια ότι κάποιοι συμφοιτητές μου βλέπουν εμένα και τους υπόλοιπους συμφοιτητές μας με αυτό το "ανταγωνιστικό" βλέμμα.Δεν θεωρώ ότι για να πετύχεις οπουδήποτε θα πρέπει να πατήσεις επί πτωμάτων, πόσο μάλλον μέσα στο πανεπιστήμιο, και ας με θεωρήσουν μερικοί ρομαντικό και ονειροπόλο, τουλάχιστον εγώ με ότι και αν ασχολήθώ στο μέλλον θα τα έχω καλά με τον "Γιώργο".Έπειτα, με την φραστική επίθεση σε κάποιον συμφοιτητή-συνομιλητή μου και την μετατροπή του συγκεκριμένου blog, που αποσκοπεί στην υγειή συζήτηση, σε πεδίο μάχης νομίζω ότι αποσκοπώ στο... τίποτα!Αυτά για αυτό το θέμα και ελπίζω οι "ανταγωνιστικοί" συμφοιτητές μου να χαλαρώσουν και να καταλάβουν ότι βρισκόμαστε εδώ για να μάθουμε κάτι και να ανεβάσουμε το προσωπικό μας επίπεδο και όχι με τα όσα λέμε να κάνουμε ακρβώς το αντίθετο.
Έχω ξεφύγει όμως και εγώ από το αρχικό θέμα συζήτησης.Λοιπόν, νομίζω ότι το μάθημα αυτό είναι από τα πιό προτότυπα που έχουμε κάνει μέχρι τώρα, καθώς μας δίνει την δυνατότητα να συμμετέχουμε σε μια ανοιχτή συζήτηση.Επίσης, η ενασχόληση με την τεχνολογία είναι κάτι που σίγουρα θα υπάρχει σε οτιδήποτε και αν ασχοληθούμε επαγγελματικά στο μέλλον, οπότε νομίζω ότι το μάθημα θα μας δώσει αρκετά εφόδια για να βελτιωθούμε σε αυτόν τον τομέα.
Γιαννόπουλος Γιώργος <5060021>
νομίζω οτι κοιτάζοντας το δέντρο χάνουμε το δάσος. Η ουσία είναι οτι κάποιοι που θέλουν να παρακολουθήσουν το μάθημα και να συμμετέχουν στο blog δεν επιθυμούν να υπογράφουν με ονοματεπώνυμο ούτε με αριθμό μητρώου. Και κυρίως δε θέλουν να συσχετίζεται ο βαθμός με τη συζήτηση και την ανταλλαγή απόψεων στον όμορφο αυτό δικτυακό χώρο.
Γεια σας και από μένα!Απαντώντας κι εγώ στο ερώτημα του καθηγητή,θα συμφωνήσω με πολλούς συναδέλφους μου, ότι σήμερα χωρις την γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν γίνεται τιποτα,οπότε πιστεύω ότι η παρακολούθηση του συγκεκριμένου μαθήματος έχει να μου προσφέρει γνώσεις χρήσιμες για το επαγγελματικό μου μέλλον.Ακόμη, χαίρομαι που θα έχω τη δυνατότητα να μαθαίνω και την άποψη των συναδέλφων μου μέσα απο το blog αν και γνώμη μου είναι ότι δε θα έπρεπε να συνδέεται με τη βαθμολογία, εφόσον σκοπός της είναι ο ελευθερος διάλογος. Επιπλέον, είναι πόλυ κρίμα που αυτή η ιδέα ξεκίνησε με κόντρες!Ελπίζω κι εγώ με τη σειρά μου στην πορεία ν' αλλάξουν τα πράγματα!Καλή συνέχεια...
<5060098>
Γεια σας και από μένα. Αρχικά θέλω να εκφράσω κι εγώ τη δυσαρέσκειά μου για τη μετατροπή του blog σε χώρο προσωπικών αντιπαραθέσεων, αλλά ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράσει ελεύθερα τη γνώμη του και να την υποστηρίξει, ωστόσο καλύτερα να το κάνει με πιο ωραίο τρόπο.
Όσον αφορά και την αρχική ερώτηση που τέθηκε, πιστεύω ότι το μάθημα αυτό θα αποδειχθεί ιδιαίτερα σημαντικό και κατατοπιστικό σχετικά με τα ΠΣΔ, καθώς όλοι ξέρουμε ότι σε όποια δουλειά κι αν προσληφθούμε, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να διαχειριζόμαστε τέτοια συστήματα καθημερινά. Όπως φάνηκε από το πρώτο μάθημα, θα είναι αρκετά ενδιαφέρον και κυρίως πρακτικό, κάτι που πιστεύω απουσιάζει από άλλα μαθήματα του μάρκετινγκ και αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που θέλω να το παρακολουθήσω.
Θανασούλιας Στέφανος <5060040>
Κατά τη γνώμη μου, η ερώτηση «Εσείς για ποιό λόγο κυρίως, σκοπεύετε να παρακολουθήσετε το συγκεκριμένο μάθημα;» αφήνει περιθώρια για σχολιασμό και του διδάσκοντα. Είναι σημαντική γιατί δίνει στον καθηγητή μια εικόνα της τάξης αλλά θα έπρεπε να απαντιέται από όλους ΑΝΩΝΥΜΑ. Ποιος θα γράψει «Σιχαίνομαι το μάθημα αλλά θα παρακολουθώ γιατί πρέπει να κρατάω σημειώσεις.» Πάκης 5060… Αλλά κάποιος θανάσιμα φιλόδοξος θα γράψει «Είναι τέλειο το μάθημα, το αγαπώ!» Λάκης 5060…
Τα επόμενα θέματα του blog, ως case studies, δεν θα αφήνουν τέτοια περιθώρια. Για να δούμε…
AS XAIRETISW KI EGW TOUS +ADELFOUS KI AS KAINOTOMISW GRAFONTAS SE GREEKLISH...ARGHSA NA PLHROFORITHW GIA THN UPARXH AUTOU TOU BLOG GIA EUNOHTOUS KAI PROFANEIS LOGOUS:P
H ANTIDRASH MOU EINAI THETIKH OXI GIATI TO BLOG AUTO AFORA TO SUGKEKRIMENO MATHIMA ALLA GIATI UPARXEI PLEON ENAS "EPISHMOS" ISTOXWROS GIA THN ANTALLAGH APOPSEWN KAI DEN THEWRW SE KAMIA PERIPTWSH OTI XEFUGE KAPOIOS APO
TH LOGIKH TOU.
EINAI EUREWS APODEDEIGMENO KAI APODEKTO OTI OI SUZHTHSEIS DEN MPAINOUN SE KALOUPIA OSO KI AN FANTAZEI ANAGKAIO KATA PERIPTWSEIS.
H PARAKOLOUTHISI TOU BLOG MOIAZEI POLU ENDIAFEROUSA!TO MATHIMA OXI KAI TOSO:D
5060071
Καλησπέρα! Στη σημερινή εποχή η τεχνολογία αποτελεί ένα από τα πολυτιμότερα εργαλεία στα περισσότερα επαγγέλματα . Σε ότι αφορά το δικό μας, και γενικά στον κόσμο των επιχειρήσεων ο όγκος των πληροφοριών αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο και επομένως η διαχείρισή τους απαιτεί τη συμβολή της τεχνολογίας και συγκεκριμένα της πληροφορικής. Απ’ότι γνωρίζω ένα πληροφοριακό σύστημα διοίκησης αποτελείται τόσο από τη «μηχανή» όσο και από το «χρήστη» αφού αυτός είναι που θα αποφασίσει ποιες πληροφορίες χρειάζεται , και τι επεξεργασία επιθυμεί να πραγματοποιήσει το σύστημα . Συνεπώς θεωρώ ότι η παρακολούθηση του μαθήματος είναι ιδιαίτερα χρήσιμη αφού μόνο εάν κατανοήσουμε τη λειτουργία και τις δυνατότητες των ΠΣΔ, από απλό «τεχνολογικό» εργαλείο θα μπορέσουν να αποτελέσουν «στρατηγικό» εργαλείο.
Κουλούρη Αργυρή (Σύλβια) 5060064
Endiaferouses oles oi parapano apopseis. Se geniko bathmo sinopsizoun tous logous pou tha ekanan enan fititi na parakolouthisei to mathima ton MIS. Einai sigoura aparetito ta teleutea xronia na gnorizei kaneis apo pliroforiaka sistimata diikisis- den einai pleonektima, einai autonoito pia na gnorizeis apo ypologistes kai Inf. Systems toulaxiston ta stixiodi. Eidikotera fitites pou den exoun polli eksikiosi, tha ofelithoun arketa. Kai ap oso ksero, gia ta dedomena Ellinikou panepistimiou einai arketa kenotomikos o tropos pou didaskete to mathima (i efkeria na antalasonte apopseis mesw tou Blog).
2nd part - Mia fititria (nomizo me kodiko 5060085) ekfrazi mia apopsi pou me antiprosopevi sxetika me ton kanivalismo kai ton antagonismo eidika otan autos metaferete sto blog. Omos apo tin alli to blog einai dimokratiko meso opou antallazonte apopseis arkei na min ksepernoume ta oria kai einai pio hthika sosto na leme ston allon o,ti exoume na poume, eponymos kai oxi ek tou asfalous bazontas "anonymous" os onoma.
Telos sorry gia ta latinika grammata, mallon einai ligo enoxlitika stin anagnosi
alla to pliktrologio mou einai galliko kai sto parelthon eixa provlimata me tin emfanisi ton ellinikon xarktiron. a nai k episis opos exei paratirithei uparxei ena mikro thema me tin ora kai tin imerominia kato ap ta comments, h ora pou emfanizetai einai ora Los Angeles kathos ekei einai ta kentrika tis Google, se periptosi pou den diorthothei i ora elladas einai + 10 ores
Anyway. Euxome kali sinexia se olous.
filippos addimando
5060175
γεια σας και από μένα!θα ήθελα να είμαι πιο ειλικρινής από κάποιους συναδέλφους και να πω ότι τα μαθήματα τα οποία σχετίζονται με την τεχνολογία πχ η διαχείρηση βάσεων δεδομένων κλπ δεν μου φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα!ωστόσο αναγνωρίζω ότιείναι πολύ σημαντικά,γι αυτό και προσπαθώ να τα παρακολουθώ.όσον αφορά το MIS, θεωρώ ως μεγάλο του πλεονέκτημα την ύπαρξη του blog, αφενός γιατί αυξάνει αναπόφτευκτα το ενδιαφέρον κ των πιο επιφυλακτικών(όπως εμένα!) και αφετέρου γιατί μας φέρνει σε ουσιαστική επαφη με την τεχνολογία.διότι κακά τα ψέματα,δεν θα μάθουμε να χειριζόμαστε τους υπολογιστές και να παρακολουθούμε την τεχνολογία μέσα από τις διαλέξεις, όσο μέσα από την αλληλεπίδραση με αυτή.
τέλος,είναι κρίμα να βλέπουμε φοιτητές να λογομαχούν αποσκοπώντας στην δική τους προβολή,τη στιγμή που το blog και το μάθημα θα έπρεπε να βρίσκονται στο επίκεντρο.
5060108
Γεια σας! Με λίγα λόγια, η σημαντικότητα του μαθήματος φαίνεται άπο το γεγονός ότι σχεδόν όλες οι διαδικασίες που γίνονται μέσα σε οποιοδήποτε τμήμα μιας επιχείρησης συνδέονται στενά με θέματα πληροφορικής και με την γνώση των πληροφοριακών συστημάτων.
Για μένα, ο λόγος παρακολούθησης είναι η ύπαρξη του blog την οποία θεωρώ καινοτόμο πολύ σωστή και χρήσιμη!!Δυστυχώς δεν εφαρμόζεται και σε άλλα μαθήματα...
Θέλω λοιπόν να πιστεύω πως αύτη η τόσο ενδιαφέρουσα ιδέα του blog θα έχει ως συνέπεια να γίνονται και ενδιαφέρουσες διαλέξεις και αυτό αποτελεί το προσωπικό μου κίνητρο για παρακολούθηση.
Χριστίνα Ασπιώτη <5060010>
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΜΕ ΛΥΠΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΟ BLOG ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ ΤΑ " ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ " .ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ !!! ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ .ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ.ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΘΑ ΠΩ < ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ >
Γεια σας και από εμένα! Παρακάμπτοντας την όποια αντιπαράθεση προέκυψε, και επιστρέφοντας στο αρχικό ερώτημα που ετέθη, και μόνο η ύπαρξη αυτής της μορφής ασύγχρονης επικοινωνίας μεταξύ των φοιτητών για το μάθημα των Πληροφοριακών Συστημάτων Διοίκησης που δίνει τη δυνατότητα μιας κάποιας συμμετοχής και σε όσους δεν είναι δυνατό να παρακολουθούν τακτικά το μάθημα, αποτελεί και ένα επιπλέον κίνητρο, δίνει ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον να ασχοληθεί αρχικά κάποιος μ αυτό. Επιπλέον δεδομένου ότι τα ΠΣΔ μπορούν να συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία μιας επιχείρησης αλλά και στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε χώρους όπως η εφοδιαστική αλυσίδα και η διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες, που άπτονται του ΜΚΤ, τα καθιστούν απαραίτητο εφόδιο για κάθε (wannabe) marketer.
<5060083>
καλησπέρα!Γνωρίζοντας οτι πλεον η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας κ φυσικά στις επιχειρήσεις κυρίως στα τμήματα marketing κ πωλήσεων θεωρώ οτι το μάθημα MIS αποτελεί σημαντικό εφόδιο στα χέρια μελλοντικών επιχειρησιακών στελεχών .Φυσικά ο υποχρεωτικός χαρακτήρας του μα8ήματος κ η συμμετοχή στο blog αποτελούν ισχυρά κίνητρα για την παρακολούθηση του μαθήματος!Η φιλοσοφία του blog μου αρέσει πολύ!Ελπιζω οι παραδόσεις των μαθημάτων να έχουν ενδιαφέρον!Αναμένω τις εξελίξειςστο μάθημα MIS...
5060058(Κιούση Μαρία)
Πριν από λίγες μέρες άτομο που εργάζεται σε πολύ γνωστή και μεγάλη επιχείρηση μου είπε ότι τα blogs έχουν αρχισει να αποκτουν ιδιαιτερα μεγαλη δυναμη στον κοσμο των επιχειρησεων.Συγκεκριμένα μου είπε οτι ειναι η επομενη επικοινωνιακη δυναμη στο χωρο του μαρκετινγκ και της επικοινωνιας.Ηταν πολυ καλη ιδεα λοιπον να υπαρχει ενα blog που να αφορα το μαθημα και μακαρι να υπηρχαν blogs σε ολα τα μαθηματα!!Για να μη μακρυγορω, βαρεθηκα στα σχολια να ακουω απο ολους σχεδον τα ιδια.Μας λειπουν φρεσκες ιδεες και καινοτομια.Νομιζω το blog ειναι μια μικρη δοση καινοτομιας για τη σχολη.καλη ακαδημαικη χρονια και καλη συνεχεια σε ολους
Ρανια 5060073
Καλησπέρα και από μένα.Αρχικά θα ήθελα να συμφωνήσω με όσους θεωρούν ότι η παρακολούθηση του συγκεκριμένου μαθήματος, δεν υποκινείται από το χαρακτηρισμό του ως υποχρεωτικό,αλλά η παρουσία ή μη στην αίθουσα, είναι στη διακριτική ευχέρεια του καθενός.Προσωπικά επιλέγω να το παρακολουθώ επειδή παρά το ότι η ενασχόληση με τα τεχνολογικά μέσα δεν είναι η αγαπημένη μου, αντιλαμβάνομαι πως στην εποχή μας η τεχνολογία είναι κυρίως αυτή που ορίζει τα πλα΄σια μέσα στα οποία οφείλουμε να κινηθούμε αν θελουμε να κανουμε κάτι αξιοπρεπές και αξιόλογο.Έτσι θεωρώ πως εκτός από το βαθμό-που αποτελεί ισχυρό κίνητρο-θα πρέπει να λαβουμε υπ όψη την ουσία του συγκεκριμένου μαθήματος που παρα το ότι δεν σχετίζεται άμεσα με το αντικείμενο των σπουδών μας,το συμληρώνει και αποτελεί ένα πολύ σημαντικό εργαλείο.<5060123>
Γεια σας και από εμένα. Θεωρώ πως έχει γίνει πλέον κατανοητό ότι η παρακολούθηση είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να περάσει κάποιος ένα μάθημα. Πέρα από αυτό όμως είναι και ο μόνος τρόπος να καταλάβει κανείς ακριβώς για τι πρόκειται to μάθημα και να γίνει το θέμα που πραγματεύεται ενδιαφέρον. Το να διαβάσεις απλά ένα βιβλίο πριν δώσεις από το να είσαι στην τάξη και να εμπεδώνεις και κατανοείς σε βάθος το κάθε τι είναι πολύ διαφορετικά. Λαμβάνοντας λοιπόν υπ’ όψη και τη θεματολογία του συγκεκριμένου μαθήματος και το γεγονός ότι οι υπολογιστές αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι κάθε τομέα και είναι απαραίτητοι παντού, νομίζω ότι υπάρχουν ισχυρά κίνητρα για να παρακολουθεί κάποιος τα Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης.
Θέλω επίσης να τονίσω ότι είναι πολύ σημαντική η ύπαρξη του blog για να ενημερωνόμαστε όσοι από εμάς δουλεύουν και αναγκάζονται να χάνουν ορισμένα μαθήματα.
5050063 Mιχαηλίδου
Καλησπέρα σας και από μένα,
η επιλογή μου να παρακολουθώ το μαθημά σας αρχικά αφορά την ύπαρξη του ως μάθημα κορμού σε συνάρτηση με την υποχρεωτική εργασία,τα case studies αλλά και την συμμετοχή στο blog.Θεωρώ πως για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε σε συτές τις "υποχρεώσεις" θα πρέπει να έχουμε συνεχή επαφή με τις εξελίξεις των παραδόσεων και τις απαιτήσεις του καθηγητή.
Εννοείται βέβαια πως από τις παρακολουθήσεις των μαθημάτων του πανεπιστημίου πέρνουμε πολύτιμες γνώσεις, κάτι το οποίο αποτελεί τον άλλο λόγο παρακολούθησης.Αυτός ο λόγος ενισχύεται ειδικά για το συγκεκριμένο μάθημα καθώς η ολοκληρωμένη γνώση και χρήση των MIS είναι απαραίτητη στις μέρες μας όπου τα δεδομένα αλλά και οι πληροφορίες στις επιχειρήσεις όλο και αυξάνονται.
Έυχομαι καλή ακαδημαική χρονιά σε όλους...
Κέλλυ, 5060062
Καλησπέρα ,
Χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ απο όοοσους έχουν γράψει πάνω δεν θα διαβάσω όόολα τα παραπάνω σχόλια καθώς είναι πολλά :) Αρα αν επαναλάβω κάτι που γράψατε μην πεί κανείς επαναλαμβάνεσε κτλπ!!
Για μένα οι λόγοι είναι οι εξής:
1ον ) Είναι Υποχρεωτικό.Όλοι οι φοιτητές θέλουμε να πάρουμε καλό βαθμό και λόγω του ότι το τμήμα μας δεν έχει πτυχιακή, η συμμετοχή σε εργασίες καθίσταται μεγάλος παράγοντας!
2ον) Είναι μάθημα πληροφορικής και λόγω του ότι ασχολούμαι ήμι-επαγγελματικά με Η/Υ πιστεύω ότι θα με ωφελήσει.
3ον) Αν και δεν είμαι πολύ του θεωρητικού blabla εκτός απο πολυυ θεωρητικά μαθήματα και πολύυυ blabla-χωρίς-ουσία καθηγητές παρακολουθώ όλα τα μαθήματα! Έχοντας παρακολουθήσει 1 μάθημα δεν το βρίσκω ούτε ανούσιο ούτε βαρετό.
Δεν μπορώ να αναφέρω άλλους λόγους καθώς έχω παρακολουθήσει 1μόνο μάθημα και δεν πιστεύω ότι είναι αρκετό για μία τέτοια ερώτηση.
Υ.Γ.1
Θα διαφωνήσω με κάποιες απόψεις για την υποχρεωτική παρακολούθηση σε όλα τα μαθήματα αλλά λόγω ασυνδετότητας με το αρχικό μπλόγκ δεν θα αναλύσω. Αν υπάρχει όρεξη για αντίλογο ανοίγω άλλο μπλόγκ για το θέμα! Συνοπτικα διαφωνώ για τους εξής λόγους:
1) Διδασκόμαστε κάποια ανούσια για το ΜΚΤ μαθήματα άρα γιατί να τα παρακολουθούμε και να μην τα περνάμε απλά?
2) Διδασκόμαστε μερικές φορές ουσιαστικά μαθήματα για το ΜΚΤ απο συγκεκριμένους καθηγητές που δεν ενδιαφέρονται για την μελλοντική πορεία των φοιτητών.
Υ.Γ.2
Τέλος έχοντας διαβάσει κατα την διάρκεια γραφής του σχολίου αντιπαραθεσεις δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσω να διαβάζω αυτό το μπλόγκ καθώς διαφωνώ πάντα και με τα πάντα!
Δεν γνωρίζω βέβαια κατα πόσο υπάρχει λογοκρισία στο blog (θα φανεί στην εξεταστική υποθέτω) αλλά διαφωνώ κάθετα με τα ανυπόγραφα σχόλια. Αν αναφερθεί κάποιος σε μένα να το κάνει ενυπόγραφα.
Ότι δεν έχει υπογραφή για μένα είναι λιγότερο σημαντικό απ' τίς πολιτικές απόψεις του 5χρονου αδερφού μου, καθώς ο αδερφός μου δεν είναι -Gallus Gallus- :)
5060170 Θοδωρής Κυρίτσης
Σας καλησπερίζω και εγώ με τη σειρά μου.Καλό ξεκίνημα στη νέα ακαδημαική χρονιά.Έχουν δοθεί βεβαίως ικανοποιητικές απαντήσεις στο ερώτημα που έχει τεθεί.Προσωπικά, θεωρώ ότι αποτελεί αναγκαιότητα στην εποχή μας η γνώση πληροφοριακών συστημάτων,ιδιαίτερα στη δική μας επιστήμη αφού συνδιάζει όχι μόνο θεωρητικές γνώσεις αλλά και πρακτικές και εξυπηρετεί πολλαπλές σκοπιμότητες στο χώρο της οικονομίας.
ευχαριστώ.μαρία(5060128)
Καλημέρα σας! Προσωπικά, παρακολουθώ όλα τα μαθήματα του εξαμήνου που είναι υποχρεωτικά. Το κάνω , όχι γιατί πρέπει αλλά επειδή μ' αρέσει. Θεωρώ πως η συμμετοχή στις διαλέξεις των καθηγητών μας δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουμε το μάθημα, να μπορέσουμε να κατανοήσουμε καλυτερα το αντικέιμενό του αλλά και να εκφράσουμε τις απορίες μας. Έτσι θα μπορέσουμε να το διαβάσουμε πιο εύκολα πριν τις εξετάσεις και πραγματικά θα μπορούμε να καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε. Βέβαια, είμαι σίγουρη οτι θα υπάρξουν κανα δυο διαλέξεις τις οποίες θα χάσω επειδή θα προτιμήσω να πάω βόλταμε τους φίλους μου. Πρέπει να ομολογήσω όμως οτι η ενασχόληση με το blog του μαθήματος αλλά και οι συνεχείς "ασκήσεις" που καλούμαστε να απαντήσουμε μας εγείρουν την προσοχή και μας κάνουν να θέλουμε να ασχοληθούμε περισσότερο με το μάθημα των Πληροφοριακών Συστημάτων Διοίκησης αλλά και να αποκτήσουμε μεγαλύτερη εμπειρία μεσω πρακτικής στο blog του μαθήματος. Η αρχική εντύπωση΄, όπως είπε και ένας συνάδελφος, η αρχική εντύπωση ήταν θετκή και ενθαρρυντική άρα όλα τεινουν στη συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος....
Καλημέρα σας! Προσωπικά, παρακολουθώ όλα τα μαθήματα του εξαμήνου που είναι υποχρεωτικά. Το κάνω , όχι γιατί πρέπει αλλά επειδή μ' αρέσει. Θεωρώ πως η συμμετοχή στις διαλέξεις των καθηγητών μας δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουμε το μάθημα, να μπορέσουμε να κατανοήσουμε καλυτερα το αντικέιμενό του αλλά και να εκφράσουμε τις απορίες μας. Έτσι θα μπορέσουμε να το διαβάσουμε πιο εύκολα πριν τις εξετάσεις και πραγματικά θα μπορούμε να καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε. Βέβαια, είμαι σίγουρη οτι θα υπάρξουν κανα δυο διαλέξεις τις οποίες θα χάσω επειδή θα προτιμήσω να πάω βόλταμε τους φίλους μου. Πρέπει να ομολογήσω όμως οτι η ενασχόληση με το blog του μαθήματος αλλά και οι συνεχείς "ασκήσεις" που καλούμαστε να απαντήσουμε μας εγείρουν την προσοχή και μας κάνουν να θέλουμε να ασχοληθούμε περισσότερο με το μάθημα των Πληροφοριακών Συστημάτων Διοίκησης αλλά και να αποκτήσουμε μεγαλύτερη εμπειρία μεσω πρακτικής στο blog του μαθήματος. Η αρχική εντύπωση΄, όπως είπε και ένας συνάδελφος, η αρχική εντύπωση ήταν θετκή και ενθαρρυντική άρα όλα τεινουν στη συστηματική παρακολούθηση του μαθήματος....
5060086
Δήμητρα Νάνου
«5060059» Καλησπέρα σας και από εμένα, ομολογώ ότι ξαφνιάστηκα με το περιεχόμενο των σχόλιων, κυρίως γιατί ξεφεύγουν από τον αρχικό σκοπό της ανάρτησής τους.
Όσων αφορά το ερώτημα που τέθηκε έχουν ακουστεί πολλές απόψεις μετά από τόσες συμμετοχές οι οποίες έχουν καλύψει, όπως είναι λογικό, και τη δική μου άποψη στο θέμα. Αυτό το μάθημα προσφέρει extra εξειδίκευση στο τομέα της τεχνολογίας σε συνδυασμό με τις επιχειρισιακές λειτουργίες πράγμα που σημαίνει ότι βοηθά τόσο άτομα τα οποία που δεν έχουν ιδιαίτερη εμπειρία γύρω από αυτό, όσο και άτομα που ήδη έχουν(όση βέβαια γίνεται λόγω ηλικίας)προσφέροντας τους όμως επιπλέον πρακτική άσκηση και ευελιξία. Το πιο σημαντικό είναι ότι είναι ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά μαθήματα που θα μπορούσε να υπάρχει στο τμήμα μας καθώς συνδυάζει πολλά από αυτά που θα αντιμετωπίσουμε εν καιρώ στη πράξη, γεγονός που είναι ζωτικής σημασίας.
Ευχαριστώ πολύ...
Καλησπέρα..Αρχικά θα ήθελα κι εγώ να αναφέρω ότι τα Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης είναι ένα μάθημα κορμού στο Μάρκετινγκ δηλ. μάθημα υποχρεωτικό που καλούμαστε να παρακολουθούμε.Ζούμε σε μια εποχή που όλα κινούνται γύρω από τους υπολογιστές και είναι αναγκαίο να παρακολουθούμε και να συμβαδίζουμε σε μια τέτοια εξέλιξη της τεχνολογίας.Η συμμετοχή μας στο blog είναι μια έξυπνη και πρωτότυπη ιδέα σε σχέση με τα άλλα μαθήματά μας στη σχολή με την οποία μπορούμε όλοι μας να συμμετέχουμε στο μάθημα, να εκφράζουμε ελεύθερα την άποψή μας και να βαθμολογούμαστε μέσα από αυτό.Εκείνο όμως που μου δίνει ένα επιπλέον κίνητρο και ίσως το σημαντικότερο για να παρακολουθώ το μάθημα ειναι η υποχρεωτική εργασία που έχουμε και αυτό γιατί θα έχουμε την πρώτη μας σημαντική επαφή με στελέχη επιχειρήσεων και θα μπορεσουμε να μάθουμε πολλά για τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων.
..5050014..
O κύριος λόγος που με δεσμέυει στην παρακολούθηση των πληροφοριακών συστημάτων διοικησης είναι κατ'άρχην οι κατευθυντήριες που μας δίνονται για να φέρουμε εις πέρας αυτά τα οποία μας δίνονται από τον κύριο Ευαγγελάτο στο blog. Αλλος ενας σημαντικοτατος λόγος είναι ότι αντλούμε γνώσεις για πρακτικά ζητήματα των πληροφ.συστημάτων που θα μας είναι χρήσιμα στον μελλοντικό χώρο εργασίας μας καθώς τα βιβλία δεν παρέχουν σε μεγάλο βαθμό πρακτικά ζητήματα, παραδείγματα για συγγεκριμένες εταιρείες, που κάνουν ευκολότερη την κατανόηση των MIS για τους φοιτητές (αφού λίγο πολύ οι περισσότερο από εμας δεν καταλάβαμε απολύτα σε τι αναφέρεται το μάθημα αυτό).
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ 5060158
Δημοσίευση σχολίου